hamaseo

hamaseo

hamaseo

hamaseo

  • ۰
  • ۰

لیوان تبلیغاتی حرارتی ، یکی از انواع لیوانهای تبلیغاتی میباشد که به دلیل ویژگی خاصی که دارد، طرفداران زیادی را در زمینه تبلیغ به خود جلب کرده است.

در حال حاضر با گسترش روش های تبلیغاتی و تنوع در بخش های تبلیغ برند و لوگو شرکت، استفاده از ایده های جذاب و کاربردی میتواند به معرفی و فروش محصولات در مدت زمان کوتاهی، کمک زیادی نماید.

ویژگی لیوان حرارتی


یکی از روش های تبلیغاتی استفاده از لیوان تبلیغاتی می باشد. با چاپ آرم یا لوگو کمپانی یا کالای مورد نظر بر روی لیوان، می توان هدیه ای زیبا و کاربردی به افراد مورد نظر ارائه نمود. لیوان ها در بخش هدایا به صورت تبلیغاتی، دارای انواع جنس و رنگ و مدل می باشند. از جمله انواع جنس لیوان سرامیکی، شیشه ای، نشکن، تاشو، حرارتی، کاغذی و پلاستیکی می باشد. از میان تمام هدایای تبلیغاتی در بخش لیوان، لیوان های حرارتی گزینه ای جذاب جهت نمایش تصویر یا متن دلخواه می باشد. مزیت لیوان های حرارتی در مخفی بودن متن یا تصویر در حالت عادی است. پس از اینکه نوشیدنی داغ مانند آب یا قهوه در درون لیوان ریخته می شود، رنگ بیرونی لیوان تغییر کرده و تصویر یا متن چاپ شده بر روی لیوان ظاهر می شود. جذابیت خاصی که در این نوع لیوان ها وجود دارد، می تواند نظر بسیاری از مخاطبین و کاربران را به خود جلب نماید.

  • ۹۸/۰۷/۱۵
  • ndswe hjhj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی